Kelate Flag

Thursday, April 8, 2010

betul ke...????

APABILA KITA MUDAH MENERIMA, MUDAH JUGA KITA AKAN KEHILANGANNYA

hmmm...
betul ke statement di atas ni,..???
tapi mengikut pemehatian aku ada 2 ja..
pertama betul, kedua salah...
(ahahahah....2 tu ja ada)

erm...
mengapa betul dan mengapa salah...??
ni mengikut pengalaman aku lah, dalam percintaan misalnya, apabila kita mudah untuk menerima seseorang, begitu mudah juga kita akan meninggalkannya, dalam dunia percintaan ni, kita perlu ada tolak ansur, perlu mengalah, begitulah.
tapi memang betul apa yang dikatakan bila kita cepat menerima atau mudah untuk menerima, kita akan cepat kehilangannya....

(selingan la ni " namamu ku ukir di pohon di tepi taman, sebagai hiasan lambang cinta terlarang, semoga kau terlihat tika melintasi taman....hahahha, lagu slash - taman astakona)

begitulah yang ku rasa, menurut pemerhatian aku la,

tapi bila kita lambat atau susah untuk menerima, kita akan lambat atau susah untuk kita kehilangannya, sebab kita akan belajar untuk menghargai dan di hargai, sebab kita dah bersusah payah, membuat pelabagai cara, jalan, dan sebagainya untuk kita mendapatkan cinta itu, kita akan merasakan akan wujudnya aura atau gelombang cinta itu...

mengapa hanya soal cinta ni aku tulis ni...????
ahahahahaha
entah lah tangan aku gatal nak tulis soal cinta ni...








No comments:

Post a Comment