Kelate Flag

Monday, May 28, 2012

Beliau...

cilake kamo, suke sangat stalkeeeeee ke...
meh sinih nak bagi tahu, dalam bahasa melayu moga senang difahami dan dihayate dengan merdu dan dengung yang lalu.

barang yang lepas jangan dikenang, ibarat bulan jatuh keriba usah khayal jauh sekali mimpi, yang pasti tak akan kembali untuk kesekian kali walau berkali mencuba kutetap pasti.  saat ini kepul kepul asap dunhill bersama segelas air sejuk menjadi teman, lalu ku anggap ini satu cabaran jalan menuju ke alam lain sebelum mata pejam buat selama.....

cukup cukup sudah ganggu itu orang kalu tidak aku sendiri pun tak tahu nak bilang, susah jadi orang banggang tak reti adab dan bangsawan....



Sunday, May 27, 2012

Photoshoot product


EXIF :
Nikon D80
Tamron 18-200

F7.1 | 1/100 sec. | iso 100 | Kelvin | 48mm

editing tone in photoshop CS3 

nef to JPEG







............

tanpa tajuk diberikan bukan tajuk tiada namun masih untitled merungut didepan cahaya neon skrin komputer buah epal yang putih bukan hijau amat bahagia rasa tapi duka tiba dikala memintas suka masih gmebira duka cmapur dua jadi dudududka. emosi kadang kalah bila realiti sukar diatasi mimpi dalam diam. suka merungut bukan sifat tapi kadang terluah dek majmuk sikap realiti yang hanya menjadi fantasi bukan mimpi mata masih buka tapi mata pejam tutup rapattak payah pening bukan suruh faham tapi menegrti ade orang lagi susah nak makan pun kadang payah lagi jauh dari senang. jika takut bayang sendiri jangan rujuk mulut atau penulisan rujuklah pada kelakuan jangan buta akal menilai manusia yang digelar setan atau tuhan, mana satu pilihan....
kalau hidup nih tahu ucap syukur tapi perilaku macam orang tak bersyukur dan asyik memikir nak pada yang kita takda tunduk pada apa yang kita takda sampai bila pun ia takkan pernah cukup, malam tak pernah tipu malam tak pernah juga tunggu masih disitu begitu bila dia sampai masa tak beralasan untuk bertemu.aku.......

Saya ni berniaga tak besar berkarya tak masuk akhbar tapi makcik - makcik, abang - abang, adik - adik, pakcik - pakcik kat luar sana takpayahlah dok gebang tinggi atau gebang ala low profil tapi bunyinya menjurus kearah sama macam saya nih terlalu bodoh tak kenal lenggok kerja politik manusia tak payah kencing tak payah dok tunjuk pandai macam dah berpuluh tahun ada karier atau anak awak paling berjaya tengok orang jangan tutup mata bercakap tak tengok isi dada. aku kceil tapi aku bukan lalang.....

Wednesday, May 23, 2012

Take You Home By Brainstewz

VERSE 1
10 in the morning we have the same breakfast..
Now it’s get lonely when the sit is empty
You’re not at the table you’re not on your chair
After the midnight beginning to loose
All of this stuff reminds me of you
I promise not to cry

PRE-CHORUS
Days on the season the time you pretending
I thought you’re around it’s hard to believe you were gone
Through the night

CHORUS
You alone In my life
Who confess all the things that I have in you
You alone in my soul
You surrender a heart that beats for you
After all of the things you’ve done
In the end I will take you home
And be with me……………….

VERSE 2
Standing in your rooms I’m counting the pills
So many pains you bear I cannot feel
You dying alone…you leave me on my own

REPEAT PRE-CHORUS & CHORUS

You alone In my life
Who confess all the things that I have in you
You alone in my soul
You surrender a heart that beats for you….

PRE-CHORUS
Days on the season the time you pretending
I thought you’re around it’s hard to believe you were ……gone
Through the night

CHORUS
You alone In my life
Who confess all the things
You alone in my soul
You surrender a heart that beats for you
After all of the things you’ve done
In the end I will take you home
And be with me……………….


LAST VERSE

Rest in my last room I’m waiting for you
You are the best cure I have ever knew
I will be going home
I will be going home alone





Tuesday, May 22, 2012

Sepupu : Adik Tasha








Taken with : Nikon D80 | 50mm | 18-200 | Yong Nuo 560

Thursday, May 17, 2012

Nurhidayah Ismail



Lame tak ngepos


Yang sebenarnya, ini adalah gambar lama nih, outing last bagi sesi 2011, di jalan imbi kuala lumpur, bersempena Lily and Embun punye event.
bukan xad stok gambar baru, cuma gambar ini sudah terlalu lama di peram...
bersempena dengan penggunaan alatan baru
nak tahu ape dia...
jap ea...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

inilah alatnye, yang tepi laptop tu
huHU~
selamat datang pen..
sekian..
bye..


Thursday, May 3, 2012

Tuesday, May 1, 2012

Siti Aishah











Nikon D80 | 50mm | Available Light