Kelate Flag

Thursday, April 22, 2010

Pemain Drum Terhebat (bagi aku lah)

ni adalah diantara pemain - pemain drum yang hebat bagi aku....
skil dieorang....
fuhh...
memamg mantap seh...
terbaik dari ladang.....

ni antara pemain - pemain drum tersebut


beliau ni merupakan pemain drum untuk band
SYSTEM OF A DOWN
John Dolmayan nama diberi



ini pula pemain drum bagi band
DREAM THEATER
Mike Portnoy



ni plak band metal no 1 dunia
SLIPKNOT
Joey jordisons
(juga pemain guitar untuk band Murder Dolls)


ni pemain drum
METALLICA
Lars Ulrich


ni pemain drum kesukaan aku
dari band
AVENGED SEVENFOLD
James Owen Sullivian
atau nama manje nye
" The Rev"
tapi beliau dah mati pada 28-12-2009
pada usia 28 tahun
(rest in peace bro)


ni plak pemain drum negara kita
bagi band
DEJA VOODOO SPELLS
Ainol(nama full aku xtahu)
dulunya pemain drum untuk Kristal


hahahhaaaa
yang ni takkan tak tahu kot
band otai ni
SEARCH
yazid

ramai lagi pemain drum hebat yang ada kat negara kita ni
antaranya

1. Black(wings)
2. Baie(sessionist)
3. pemain drum Def-Geb-C
(lupa plak nama dia)
4. pemain drum kumpulan Uk's
(yang ni aku tak tahu nama)
5. Man Dayak(lefthanded)

sekian saja dari aku
lau ada info lain
nanti aku masukkan kat sini
ok.....






No comments:

Post a Comment