Kelate Flag

Wednesday, April 7, 2010

risau

kerisauan melanda diri ini, erm bila tau insan tersayang masuk wad,
kerisauan melanda diri ni, walaupun kami banyak krisis sekarang ni, aku masih sayang padanya, masih mencintai dirinya, dia segala galanya buat aku, dah la disyaki demam malaria, erm...

sabar sudah cukup sabar, menanti ni penuh dengan penyiksaan, harap - harap tidak adalah keadaan yang negetif menimpa dirinya tu,

lambatnya nak abis minggu ni, minggu ni dah minggu ke 14 dah belajar, maknanya untuk sem 4 ni, dah nak sampai ke penghujugnyalah.,.,.
cepatnya masa berlalu, rasa baru jer pijak kaki kat tanjong malim ni, tapi sedar arau tak, dah 2 tahun aku kat sini, macam2 dah berlaku dalam masa 2 tahun ni,
banyak perkara yang telah mematangkan aku, mengajar aku tetang erti hidup, mengajar aku tentang perjalanan hidup ini. perjalanan yang masih jauhm yang masih banyak aku belau lalui lagi, erm..
ntahlah kadang2 tubuh ni rasa tak mampu nak menanggung semua ni lagi. erm.....
tapi hidup kena diteruskan jua, aku tetap aku(ayat lama tu) hahahaaaa.....

peace, untuk aku, peace untuk fieqa, peace untuk kakak tersayang,

No comments:

Post a Comment