Kelate Flag

Friday, January 14, 2011

Cerita Saya~ kisah aku hari ini



salam satu..........
erm.
hari ini, byk kisah menimpa diri...
pertama semalaman xtido, siapkan asgmnt punya pasal.....
lpastu kelas lak kol 8 - 10 dekat e-learning...
lpas tu kena berkejaran lak ke proton city,
kelas kol 10 - 12...
wah mmg padat lah ahri jumaat..
lpas tu solat jumaat,.
n then kelas lak kol 3 smp 6..
(tpi hari ini ponteng ngantok sgt ahakzzzz.......).

insiden

my speedlite, jatuh....
hancur labur lampu die...
tpi bukan lampu yg besar tu..
lampu infrared jer..
haahahhaha

cerita dia mcm ni...
aku baru blik kelas konseversi air..
naik motor pulang ke rumah
at taman malim
12A jalan malim 2.
hahhaa

beg aku boleh terbukak
da sampai umah,
nak masuk pintu jer
dgr benda jatuh
tgk2,,
my speedlite
tidakk......
hahhaa

buleh lagi aku suko
sumak molek


ni kelas aku tadi..
proton city....
jauh jugak dari kampus...
wahahhaha
aku sem 6 nih baru ada kelas kat proton city..
persekitaran ok lah..
best...
nmpk mcm gaya exekutif jer
hahaha
tpi masalhnyer jauh r..
hahhaa
tu jer pada pendapat aku
hehehe
view ni diambil daripada cafe kat bangunan nih
lawa jugak view die
tdi nak ujan
sebab tu awan jadi mcm tu

erm....
ckup sudahlah aku nak menaip
nak coll awek jap
windu3..
hahahha
chow..


No comments:

Post a Comment