Kelate Flag

Saturday, January 1, 2011

keletihan

wah...
penat betol aku semenjak dua menjak nih
masa artikel ni ditulis,
aku masih di kg....
(2-1-2011)
esok 3 aribulan
terpaksa tuang kelas lah....
kelas tenunan
hahahahahha
sori r lecturer yg mengajor tuh

penat aku nih..
bukan apa.....
penat mencari sedikit duit
tuk bwk bekalan ke
UPSI nanti...
nanti penat lah aku dk tg malim nuh

nanti akan tiba lah masa untuk rindu merindu
rindu pada sapa ea..????
pertama mak ayah
My Dad n My Mom
hensem dan lawa dua orang nih

kedua rindu pada si dia....
Me n Her....

rindu la aku kat die...
wahahahaha...
xper3.
kejap jer rindu...
nnt balik buleh jumper balik kan...
malam semalam best sgt habiskan masa bersama si dia
naik motor ronda2 pekan kota bharu
(pekan ker)
heheheheh

setakat ni dulu lah aku bercerita...
peace...



No comments:

Post a Comment