Kelate Flag

Tuesday, April 12, 2011

Insiden DI Pagi Hari~~~

salam sejahtera saya ucapkan
berdirinya saya pada hari ini
adalah kerana
saya ingin membagitahu
bahawa
saya ada kemalangan berlaku kepada saya

hihihihi
ceritanya begini
pada suatu malam yang dingin
beberapa orang rakan pulang dari KL ke Tg Malim
setelah penat bersuka ria di KL
di lebuh raya PLUS, pada ketika itu hujan lebat yang amat2 lebat
sehinggakan tidak nampak jalan dan sukar untuk melihat

tiba - tiba kereta putih itu, melintas lopak air ygn banyak dan kereta itu pun mati dengan sendirinya, si pemandu dan rakan - rakan amat "cuak" ketika itu.
jam menunujukkan 3.20 am (watdefak)
sekumpulan rakan itu pun mengambil keputusan untuk bertafakur disitu sambil niat dihati menuggu pertolongan tiba..
tapi sayang semuanya hampa. setelah jam menunjukkan jam 6.45 am....
datang lah sebijik kereta membantu...
dengan bekalan kredit yang tidak banyak. dia pun menelefon towing car untuk menowing kereta putih itu ke bengkel yang berdekatan....

yang paling terkejutnya,,
tempat kereta putih itu mati, merupakan tempat yang femes dengan kemalangan, selain itu, tempat itu juga merupakan tempat yang angker~~~~~
pemandu towing itu bercerita dengan panjang lebar mengenai tempat itu...
antara yang paling diingati ialah
1. tempat itu merupakan kubur orang asli
2. tempat itu sudah ramai orang yang mati
3. tempat itu berhantu.

kami dengan selamber duduk lepak2 sahaja disitu...
hihihI~~~
lepas ni tobat dah xnak overnite lagi~~~

chow~~

1 comment: