Kelate Flag

Sunday, September 4, 2011

Aku menulis lagi

aduh, penat rasanya tubuh ini... yew lah, tak lama lagi akan ke perak pulak, cuma ada sedikit masa aku untuk menghabiskan sisa - sisa masa dikampung bersama keluarga....
ok nak carita pasal diri aku sekarang nih...
aku rasa diriku sekarang ni dah kurang sangat bersosial...
kerana aku merasakan diriku sekarang nih banyak manghabiskan masa didepan skrin laptopku...
jarang sangat keluar rumah macam dulu - dulu...
kalau dulu aku jarang sangat lekat kat rumah...
asyik keluar jer...
lepak dengan kawan - kawan, kerje, dan macam2 lagilah...
tapi sekarang nih lepak ku cuma katil, laptop, bilik aku...
mak dan ayah aku pun pelik...
aku pun tak tau samaada ini perkara baik atau pun tidak....
dan aku jugak keluar rumah, keluar ke kedai beli rokok, keluar rumah amik gambar..
tu je...
hahahha~
sioottt jer rasa...
dan aku rasakan jugak aku ni dah macam tak berkawan dengan orang.... walhal aku mempunyai ramai kawan..
tapi aku berkawan dalam di alam maya, cth mcm facebook, skype, YM, youtube...
isk3,
sumpah sampai sekarang nih aku masil pelik, sama ada aku nih normal ataupun tidak....

No comments:

Post a Comment