Kelate Flag

Friday, July 20, 2012

Gema Di InderaLoka

saat pertama kali mendengar ini lagu, cinta telah jatuh, fuh... mengancam, best terbaik dan sebagainya.... banyak maksud yang mendalam mengenai ini lagu...

Lirik Lagu

Waktu pintumu ku buka setengah
gemersik menikam melantun suara
ku tinjau sejenak untuk periksa
bergema dilembah inderaloka

Suaramu membisik merdu di kalbu memanggilku

Kubuka sepenuh pintu dayamu
dan melangkah masuk kedalam tamanmu
aku tak pasti apa akan berlaku
kalau ku ditangkap pengawalmu

Mungkin aku akan terkorban dalam merinduimu

Tapi kenapa kau hadir saja
dalam setiap mimpi - mimpiku
dan meninggalkan kunci dan peta
kalau aku kau tak ingini

Kasih, siapa aku disisimu

Kiniku berada dalam tamanmu
tiada aku takut akan kematian
kerana hidup dan mati sama untukku
telahku lalui berulang kali

Keindahan tamanmu tiada bermakna
jika wajahmu tidak aku temui
biarku terlantar dimamah waktu
aku tetap aku menunggumu

Kasih, siapa aku disisimu

Ku pakukan kakiku ketanahmu
biar berdarah menjadi sungai
agar tak bisa dicabut oleh sesiapa
yang mahu menghalauku keluar

Siapa aku disismu... kasih...
Siapa aku disismu... kasih...
Siapa aku disismu... kasih...
Siapa aku disismu... kasih...
Siapa aku disismu... kasih...




No comments:

Post a Comment