Kelate Flag

Monday, September 3, 2012

Bual Bicara...


assalamualaikum, mula - mula menyampai salam
tanda hormat pado penonton tando kito ni ore islam
keh keh keh, jadi tukang karut la plok...

seriusly, banyak benda yang ingin dibicarakan, mungkin nukilan tulisan nih tidak amat menyenangkan awak, tapi saya nak awak tahu betapa sayangnya saya pada diri awk, amat gembiranya hati bila mana awak setuju untuk menjadi teman hidup saya.... awak cantik, lagi menawan, ramai orang sukakan awak, tapi saya lagi suka bilamana awak sudi menjadi teman saya, saya nak awak tahu,saya nih hidup serba kekurangan, maafkanlah saya andai saya tidak dapat untuk membahagiakan awak, tapi saya akan cuba sedaya upaya saya, untuk membahagiakan awak, 

saya sebenarnya tidak suka untuk mengonkong dan tidak suka dikongkong, saya sebenarnya amat cemburu juga bila awak kata nak keluar dengan lelaki lain, hahahhaha. tapi saya percayakan awak, sebab saya sayang awak.... tapi seboleh - bolehnya kurangkanlah keluar dengan lelaki lain tu, saya bukan nak menyekat kebebasan awak. saya tidak dapat nyatakan secara depan - depan sebab saya tidak mahu awak terasa hati dengan saya. hehehe.

saya juga berjanji akan berkerja keras demi kebahagiaan awak nanti, saya bakal jadi cikgu, tapi itu tidak cukup buat saya untuk membahagiakan awak..... saya mahu lebih dari itu, sekarang nih, saya berkerja kasi sebulan makan sehari, susah untuk saya berikan jika ada apa - apa yang awak mahukan. 

TAPI SAYA NAK AWAK TAHU, SAYA SAYANG AWAK.... 


No comments:

Post a Comment