Kelate Flag

Thursday, December 6, 2012

D.U.G.A.A.N

banyak dugaan yang menimpa aku beberapa detik ini.. bermula dengan DSLR aku kene curi, dalam masa 2 minggu aku dapat 4 saman polis satu saman JPJ, lepas tu duit pulak hilang RM1000, arrgghhh tension nya hidup aku nih...!!!!! (masa aku menaip nih aku sedang layan lagu sheila on 7, seberapa pantas dengan dan )

DSLR kena curi
- cerita dia macam nih, aku nak berhenti semayang maghrib di muadzam shah, kuantan, lepas tu aku letak lah   kamera aku dalam bonet, sekali siap satu set, dua lens, dua flash, satu trigger, dan sebijik laptop ( macbook ok ) selesai semayang aku tgk kete dah kene pecah... cek2 memang hilang la semua tu
... da buat report polis dah.

Saman Polis
- aku dapat 5 saman, sebab cermin kete gelap, lesen mati, roadtax kereta mati, xpakai tali pinggang keledar dan memandu melebihi had.. hahahaa

Duit Hilang.
- aku tak nak tuduh sapa2, tapi masa tu aku tertinggal wallet kat umah makcik aku, dalam tu ade cash rm1000, lepas aku balik amik wallet umah makcik aku, tgk2 duit pun da lesap....

tapi aku pikir semua nih mungkin ade hikmah. didepan hari mungkin aku dapat lebih lagi, ye dakk....
so chow...




No comments:

Post a Comment