Kelate Flag

Wednesday, March 5, 2014

Catatan Bulan 3 2014

Selamat malam, dan salam sejahtera...

Pada mulanya aku tak nak update blog nih, tapi bila pikir balik, aku nak menulis, menulis dan menulis lagi. Ok , nak dengar cerita ke hari nih..? herrmm... malas rasanya nak menaip nih, tapi aku gagahkan jua lah jugak.... Cerita dia, macam nih,.... PENGALAMAN ADALAH GURU TERBAIK SEPANJANG ZAMAN. sape tak setuju sila pergi meninggal.....

Pengalaman tu tak boleh dibeli, tak boleh dipinjam dan tak boleh di ambil dari orang lain. Kita kena lalui jugak baru kita tahu rasa dan bagaimana pengalaman itu terjadi.. Dalam tempoh 26 tahun aku hidup nih, banyak sudah pengalaman yang aku lalui... banyak, pahit, manis, masam, kelat dan macam - macam rasa lagi lah... mungkin aku tak akan publikan pengalaman itu. tapi banyak pengajaran dan pedoman yang aku dapat untuk mengajar aku menjadi seorang manusia. ( bukan mesin atau pelacur sistem ).

ok dah tu je...

SELAMAT MALAM

No comments:

Post a Comment