Kelate Flag

Thursday, February 24, 2011

dikala malam~

mood : seperti biasa, layan lagu all time low - therapy.......

entry ni hamba tulis sebagai penghilang mengantuk hamba, ( kol 8 jap agi kelas) sudah semalaman hamba tidak tidur,,, sebabbya, jikalau hamba tidur, hamba pasti akan ketinggalan untuk ke kelas sebentar sahaja lagi, kelas yang hamba amat minati bagi sem ini, kelas Pengurusan Seni oleh Dr Nasir, apa yang hamba minati mengenai kelas ini ialah, cara pembelajaran yang dijalankan oleh Dr Nasir, banyak hal yang telah didedahkan oleh beliau untuk kami, sebagai MAHASISWA UPSI, mengapa hamba mengatakan hamba akan ketinggalan kelas..??? sebabnya, hamba ini ialah penidur yang amat amat tegar, hahhahahahaa~...

hamba sebenarnya tiada idea untuk menulis pada kali ini, amat amat kosong kepala hamba bagi menulis, tapi hamba menulis juga, hal ini kerana, hamba amat sayangkan blog hamba ini, sudah banyak benda yang hamba telah curahkan didalam ini, jikalau hamba biarkan kosong, maknanya sia - sia sahaja hamba digelar sebagai Blogger...

oklah kita masuk ke benda hakiki yang hamba ingin sampaikan didalam ini, hamba ingin bercerita mengenai "senjata" hamba... senjata.. apa tu..... ahahhaha, jikalau kalian semua mahu tahu senjata yang hamba maksudkan ialah, kemera hamba iaitu, Nikon D3000... alah ko pakai D3000 jer, budak2 je la wey yang pakai brand tu.... hahahhaha itulah selalu yang hamba dapat bila hamba mengeluarkan kamera hamba, tapi biarlah apa orang nak kata, mulut orang, mana boleh kita nak tutup...... hamba amat berbangga dengan kamera hamba itu, kerana, sudah banyak kenangan hamba bersama kamera hamba itu.... dari hamba seorang zero bab fotografi nih, hamba mulai mendapat sedikit ilmu,....
pada post sebelom ini pom hamba ada menyentuh mengenai kamera hamba ini.... sudah banyak ia berjasa kepada hamba, yang paling baru ialah pada PRK baru2 ini, amat banyak sekali gambar yang telah hamba ambil, pada gambar diatas sudah cukup lengkap yang telah hamba cantumkan, sekali dengan spedlite, dan bateri grip....kit lens (18-55).......

No comments:

Post a Comment