Kelate Flag

Thursday, September 8, 2011

dari mata lensaku...


mata lensaku...
dari kaca mata aku melihat
pelbagai ragam manusia..
kau, aku, kita semua sama sahaja...
sama mencari tanpa tahu apa sebenarnya yang dicari..
mencari dan terus mencari
mencari yang sebenarnya sudah lebih dari yang ditemui.

KANVAS DIGITALKU
mempunyai maksud yang tersendiri...
tanpa mempedulikan apa yang diperkatakan oleh orang lain.
aku tetap disini, bersama - sama kameraku.
mencari dan merakam aksi sang pulapur lara dunia.
dari kaca mata aku melihat
pelbagai watak yang dilakukan.
oleh manusia yang berperanan
di pentas dunia sandiwara
setiap insan didunia, meniti kisahnya dengan perasaan, dalam arena kehidupan.

setiap aksi dirakam, diabadikan didalam sekeping kanvas digital, tanpa ada sang pengarah, sang skrip palsu yang ada hanyalah kejujuran tidak kepada orang lain, tetapi kejujuran kepada diri sendiri.
aku suka mengambil gambar...
itulah diriku...

cetusan rasa mat biasa....
5.50pm, 08-09-2011

No comments:

Post a Comment