Kelate Flag

Saturday, January 7, 2012

Puah Hati... TIDAKLAH.....!!!

Alkisah, sebuah kisah bukan khayalan, tapi minda bermain di sambung dikepala yang pasti bukan dilutut.
Saat bahagia tiba bukan menjelma bagai purnama alunan merindu bagi perempuan Dato, kisah dua hati disambung bukan untuk coretan tapi luahan dendam bukan hati tak puas tapi itu sebenarnya tak puas hati. Dah dapat seluruh lebih dari ikutkan cukup tapi masih ada Makhluk Tuhan yang hatinya masih tak puas, kepada si perampas itu Kalian mesti ngerti sedangkan aku pun masih cuba untuk difahami malah memahami itu perampas sekalian pening datang hinggap dikepala tidak ditunjuk tapi untuk di beritahu bukan sebagai pemberitahuan. PembolehUbah biasanya diguna didalam membentuk teori sains tulen digunakan selalu untuk dicatit bukan amalan tapi pelakuan.

Hey Lelaki Durjana, jangan engkau sesekali untuk cuba cuba try test power dengan perampas, saat pagar itu sebenarnya runtuh untuk sabar tapi masih lagi tahan dek kerana itu sebenarnya jauh, takut tentulah tidak malah nafikan itu untuk diri aku, aku, aku, aku, aku, aku, aku..... Mengapa masih kau bayangkan tragedi itu, sebenarnya perampas telah ambil tragedi itu dikarang didalam sebuah buku jalan cerita baru watak sama cuma berbeza perwatakan masih lelaki dengan wanita, bukan betina dengan jantan itu haiwan sesuai dengan kamu Hey Lelaki Durjana..... Paradigma lakonan Lelaki Durjana hanya diiya kan oleh Perampas kerana bukan simpati tapi kasihan melihat otak dilutut guna bukan kepala tapi dibuang bagi pada binatang pun laku tidak sah lah ia sebenarnya gila. Nukilan kecil semakin hari semakin hilang tapi tidak merekah malah besar pun perlahan - lahan amarah itu timbul tenggelam kadang hilang tapi sebenarnya wujud tidak akan ditunjukkan walhal itu sebenarnya mudah dilepas tapi masih dinding digunakan sebagai halangan nmun bukan penghalang. Tak salah duduk semeja dirumah aku masih ada banyak tisu untuk kau lapkan hingus2 CELAKA yang keluar dari hidung takkan di mata...

Ini worang Lelaki Durjana mula timbul konflik bila perampas masih lagi dikatakan bersalah tapi tidak dirasakan kerana mulutnya mengatakan tidak bukan nak takwil tapi sangkal pun tak lepas kerana salah diri sendiri masih lagi tidak diiyakan malah orang lain salah itu pun kuman saiz kau masih nampak. Secara ironinya, aku masih disalahkan tengok mata kamu sebenarnya kamu salah tengok.....

No comments:

Post a Comment