Kelate Flag

Tuesday, October 23, 2012

Rajin la pulak Update Blog

Assalamualaikum awak - awak semua... tiba - tiba mood rajin nak update blog kembali, tapi gambar tak ada lah, ade pun secebis penulisan sahaja. penulisan dari lubuk hati nurani kate orang tua dahulu kala... hhahahaha.

ok seperti yang sedia maklum, sekarang nih aku bekerja dengan member aku, ye lah tunggu posting entah bilanya lagi, kerja di Konsultan Cintaku Jiwa. beribupejabat di tanjung malim dan kami akan mengembara ke seluruh malaysia, menjejaki sekolah - sekolah untuk deiberikan motivasi. ok, aku bukan nak cerita pasal motivasi tu, aku nak cerita pasal life aku sekarang nih, yup. my life as a traveler, banyak tempat aku mengembara, belajar something new, dan aku akan jadikan pedoman didalam hidup, kiranya aku sekarang nih orang nomad la... heheheh..... biasanya kami akan stay di satu satu tempat tu tak lebih dari seminggu dan tak kurang dari 3 hari.

InsyaAllah bermula tahun hadapan kami akan memasuki ke sabah dan srawak pula, melebarkan sayap perniagaan, dan aku juga jika diizinkan Allah, akan membuka sebuah resoran, mungkin di tanjung malim, atau di kuala lumpur, bergantung kepada keadaan lah.......  Nak menampung hidup, nak berniaga dan ikut sunnah.

No comments:

Post a Comment