Kelate Flag

Sunday, February 9, 2014

Mindless Drone

ok, takde kena mengena dengan tajuk... firstly aku nak cerita la ye, ni kita - kita punye cerita la ye.... orang - orang di sekekliling aku nih aku rasa mereka pelik, ( walaupun aku nih jenis fleksibel ) buleh masuk dengan segala macam jenis perangan manusia, tapi bila lama - lama rasa meluat, got out of mind, FUCK..!!!! tu lah rasa dia. entah lah aku pun pening jugak kadang - kadang, walaupun korang dah lama dengar nih, tapi aku nak cakap jugak. "SUSAH NAK PUASKAN HATI SEMUA ORANG" dan aku rasa aku dah faham ape maksud ayat itu..... betol itu aku sokong sejuta kali ( bukan lagu ainan tasneemmm ea).

aku nak cerita la sekor hamba yang maha kuasa nih... dia macam ni tau... dia tak boleh orang lebih dari dia, kalu orang ade tu dia pun nak ade tu, kalu orang ade nih dia pun nak ade nih, lepas tu dok gebang la cakap dia punya lagi hebat lah semua yang maha hebat.

aku nak cerita jugak, pasal sorang lagi hamba maha kuasa, cerita dia lebih kurang same lah, tapi umur lagi tua, tapi.. perangai.. mak datok masyaallah.... macam babi lah... semua pun tak leh lebih dari dia..... lagi satu, bile orang suruh orang lain wat sesuatu benda, dia pun nak sibuk jugak buat.. sedangkan dia punya hal dia tak buat pun.. macam cibai celaka lahanat lah....

serius aku cakap, aku nih bukan jenis mudah nak marah orang, tapi bila lame - lame... herrmmmm entah lah.. macam fenomena gunung berapi lah... makin lama makin tunggu nak meletup.. lepas tu dia akan kembali senyap dan reda dan dan dan.. entah... pikir lah sendiri.. hahahahahahahaha

penat dah aku nak membebel petang  ahad yang damai nih, nak cerita la sikit aktiviti ahad nih, memandangkan aku nih cuti pada hari ahad, hari lain aku jadi pelacur kepada sistem kapitalis celaka. iye kapitalis celaka, macam mana nak tumbagkan kapitalis nih..? tepok dada tanya selera lah. malas aku nak hurai hal - hal idealogi nih. panjang pulak rasa. huhuhu eh tadi kate nak cerita pasal aktiviti ahad.. iyelah nak cerita lah nih.. ok - ok... hari nih bangun pukul 11.30.. ( subuh burn) bangun, lepas tu mandi, lepas tu g tukar minyak hitam motor, lepas tu sambung lesen kat pejabat pos yang lembab macam sial, kaunter ade 6 tapi bukak 2 je.. macam haram... ape nak kate pun aku tak tahulah, ni lah bila kuasa autoriti di kawal oleh minoriti lalu menjadi macam anjing yang tersepit kuke sekor - sekor... sumpah serius, berlagak sangat ke jadi duduk dalam kaunter.. dah macam haiwan dalam zoo jek aku tengok, bezanya itu haiwan itu manusia yang bekerja untuk sistem kapitalis celaka. "fucking protokol" itu lah yang aku boleh kata. beza negara dan berpuak PROTOKOL ingat tu. protokol yang menyusahkan manusia dan manusia yang membuat protokil itu sendiri, sebab nak kayakan si pemerintah kapitalis celaka. . ok lah lepas tu balik rumah, main dota,basuh baju lepas tu aku tulis la kat blog aku nih.. haaaa... tu lah keje aku hari ahad nih.. nak tunggu malam aku malas nak cakap lah, sebab 5 minit jap agi pun kita tak tahu kan ape jadi.. so i leave a dot overthere... hehehehhe ok la

aku nak cow luh... nak up gambor motor kesanyangan sekarang nih.. tak nak tengok sila pergi  meniggal.



























p/s : A samad said pernah berkata, " menulislah, dengan menulis baru kita tahu berbahasa "

No comments:

Post a Comment